петък, 8 април 2011 г.

Торта за домашна злоупотреба

Преди няколко дни с моята половинка направихме 10 годишен юбилей заедно. За това време успяхме да се оженим един път (и слава богу), да си направим две деца, да сменим 2 жилища и коренно да променим живота си. Като се замисли човек, за мен това си е една трета от целия ми съзнателен живот (и част от несъзнателния). 
По случай празника, а и да заглуша тихичкия ропот, че торти има за всички, само не и за нас, направих една торта, без претенции за оригиналност и дизайн от класа, но пък с претенцията да бъде много вкусна (хи-хи, къде е циганката, дето ме хвалеше). Ето 

На едната снимка ясно се вижда как едно немирно пръстче хууубаво е почоплило, а на моя размахан пръст чух "Аз, само да опитам, Мамооо", спроводено с един толкова невинен поглед, че реших да си оставя дупката като част от дизайна и изпълнението.

Тортата е вита, с готови блатове, разбира се.

Сиропиране:
Желе от къпини
Около половин чаша вода

Кипваме ги заедно, докато се разтопи желето и стане приятен сироп. Тихичко ще си кажа, че сладкото си го правих аз.

Крем за пълнеж
2 филаделфии
1 заквасена сметана
Пудра захар на вкус
Пресни ягоди

Смесваме филаделфиите и пудрата захар, докато се получи крем и към него добавяме заквасената сметана. Мажем блатовете с крема и отгоре подреждаме нарязани на тънки филийки ягоди. 

Крем за измазване
125 гр. масло
300 гр. пудра захар
2-3 с.л. прясно мляко
2-3 с.л. къпиново желе

Разбиваме първо маслото със захарта, добавяме още, ако е необходимо. Слагаме прясното мляко и накрая желето от къпини.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че се отбихте при мен и оставихте нещо от себе си!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Viki's blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena