четвъртък, 17 февруари 2011 г.

Браунис с крем

Чудейки се с какво да си запълня времето, днес реших да направя едни браунис (brownies). Докато бърках тестото, Митко попита "Мамо, какво правиш?". "Кексче", отговарям аз. А той: "Да, ама аз го обичам само с крем". И докато се усетя, вече търсех варианти за крем с подръчни средства. Получи се това


Рецептата за браунис е от www.allrecipes.com
Кремът, както казах е с подръчни материали.

Браунис:
400 гр. захар
225 гр. масло или маргарин
45 гр. какао на прах
5 мл. ванилов екстракт (аз слагам на прах, защото такова имам)
4 яйца
190 гр. брашно
половин пакетче бакпулвер
1 щ. сол
50 гр. орехи

Крем:
1 п. крем Оле ванилия или друг крем под ръка
400 гр. прясно мляко
50 мл. течна сладкарска сметана
3-4 с.л. сладко (аз имах домашно приготвено къпиново желе)
1 п. желатин

Приготвяне

Маслото се разтопява и съставките се прибавят в реда, в който са изписани. За тази рецепта си спестих орехите.Печем върху хартия за печене на 180 градуса.

За крема: приготвяме пудинга според указанията. Добавяме сладкарската сметана и разбиваме отново. Добавяме къпиновото желе и разбъркваме добре. Накрая слагаме желатина и оставяме да стегне. 

Охладеният сладкиш нарязваме на относително равни квадрати, които съответно прерязваме през средата. Разпределяме крема и затваряме.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че се отбихте при мен и оставихте нещо от себе си!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Viki's blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena